امروز چخبره؟
برند ویکتوریا سکرت پس از ۲۴ سال فعالیت، فشن سوی پرهزینه سالانه خود را متوقف و برای همیشه با فرشتههای زیباروی خود خداحافظی کرد. این برند مشهور لباس زیرزنانه و لوازم آرایشی اعلام کرد با گروهی از زنان الهامبخش از جمله فعالان و کارآفرینان زن وارد همکاری شده است تا تصویر جدیدی از این برند خلق و تغییری اساسی در آن ایجاد کند.
برند ویکتوریا سکرت برای همیشه با فرشتههای زیباروی خود خداحافظی کرد
به گفته شرکت ویکتوریا سکرت، این زنان که پریانکا چوپرا (پریانکا چوپرا: من پولیپ بینیام را عمل کردم)؛ بازیگر و کارآفرین هندی، مگان راپینو؛ بازیکن تیم ملی فوتبال زنان آمریکا و والنتینا سامپایو؛ مدل تراجنسیتی برزیلی، سه تن از آن ها هستند، از این پس چهره و صدای این برند خواهند بود زیرا که مدلهای پیشین از لحاظ فرهنگی نامناسب بودند.
ویکتوریا سکرت از اواخر دهه ۱۹۹۰ میلادی با فرشتههایش شناخته میشد. این زنان که برخی از مشهورترین مدلهای دنیا در میان آنها بودند، از جمله هایدی کلوم، آدریانا لیما، ایرینا شایک (رابطه میان کانیه وست و ایرینا شایک تایید شد!)، تیلور هیل و … چهرههای تبلیغاتی این برند بودند و در فشن شوی سالانه آن در کنار ستارگان موسیقی جهان حضور داشتند.
در اواخر دهه ۱۹۹۰ و اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی، فشن شوهای برند ویکتوریا نقش پررنگی در تعریف “جذابیت جنسی” زنانه داشت. این تعریف اما در سالهای اخیر مورد انتقاد قرار گرفته بود و دیگر منسوخ شده تلقی میشد.